Podle počtů týmů organizátoři vyhlásí formát zápasů, a to:
Bo5 nebo Bo3 nebo pouze jeden zápas (možnost knock out stagů).
Tým se sestává z 5 hráčů, je možnost nahlášení náhradníků.
Lidé, kteří nejsou přihlášeni jako součást týmu (náhradníci včetně) se nesmí zúčastnit turnaje.
Každý tým musí vyhlásit svého zástupce, kapitána.
Každý tým musí poskytnout svá skutečná jména a in-game nicky všech hráčů i náhradníků, které budou zveřejněna na startovní listině.
Složení týmu se nesmí změnit po datu stanoveném organizátory z řad SPGT.
Jméno týmu nesmí být ofenzivní a urážlivé a nevhodné. Právo o tomto rozhodovat si vyhrazují organizátoři.
Hráč
Nahlášené jméno se od doby nahlášení až do vyhlášení výsledků nesmí změnit.
Jméno nesmí být ofenzivní a urážlivé a nevhodné. Právo o tomto rozhodovat si vyhrazují organizátoři z řad SPGT.
Hra
Champ select začíná, jakmile kapitáni obou týmů hlasovou nebo textovou formou potvrdí připravenost týmu.
Hra se uskutečňuje na mapě summoners rift.
Turnajový draft pick s 5ti bany (3+2).
Draft bude probíhat na stránkách: https://draftlol.dawe.gg (z důvodu že né všichni mají všechny champy).
Hráči jsou povinni se seřadit v normálním LCS pořadí (top, jungle, mid, bot, support).
Blue a Red strana je před bitvou náhodně vybrána a potom se střídá.
Hra je ukončena vítězstvím jedné strany pokud:
Je zničen nexus některého z týmů.
Kapitulace jednoho z týmů (od 15. minuty).
Kapitán týmu vyhlásí kapitulaci týmu organizátorům (V jakýkoliv čas).
Pokud bude hra stagnovat (bude dlouho rovná) bude přerušena a vítěz bude vyhlášen organizátory na základě statistik.
Po hře se výhra mezi organizátory diskutuje a proběhne rozhodnutí o uznání vítězství. Tým, který hru “vyhraje”, nemusí být na základě porušení pravidel uznán za vítěze.
Změnit rozhodnutí si organizátoři vyhrazují i jakýkoliv čas po zápasu.
Hra se odehrává na EUNE serveru.
Exploitování neboli využívání skrytých herních mechanik nebo bugů, které nejsou společností Riot Games ve hře úmyslně je zakázané.
Externí programy, které nejsou v rozporu s Riot Games, např.: porofessor, blitz, mobalytics ad. jsou povoleny.
Problémy
Pokud se vyskytne problém při loading screen a bude zapotřebí odehrát nový zápas, je povinností obout týmů zvolit si naprosto stejné championy se stejnými schopnostmi a runami. Toto bude kontrolováno a jinak trestáno jako porušení pravidel.
Pokud se vyskytne chyba v jakékoliv fázi před-hry (lobby až loading screen) může kapitán nahlásit organizátorům tuto chybu a organizátoři jsou povinni ji řešit například restartem hry.
Je možnost se odvolat kvůli chybě hráče na změnu run. Pak je hra restartována. Tato výsada je pouze jedna na celý tým po dobu celého turnaje.
Pokud se některý hráč ihned po startu hry nepřipojí hra bude pozastavena do doby, než se do hry připojí všech 10 hráčů.
Pokud se hráč nedostaví do lobby nebo do samotné hry ani po 10 minutách čekání bude tým diskvalifikován.
Pokud je příčinnou faktor neovlivnitelný, bude zváženo odsunutí zápasu.
Hráč může pozastavit hru jen pokud:
Se nějaký hráč neúmyslně odpojí.
Malfunkce hardwaru nebo samotné aplikace LoL.
Chyba vybavení a prostředí (rozbitá židle, událost v domě, která nelze odložit).
Zranění nebo jiná kondice (například nutnost si dojít pro léky).
Pauza může být pouze 15 minut na tým kvůli chybě daného hráče a 20 minut, pokud je to chyba hry nebo další.
Ostatní hráči nesmí zrušit pauzu.
Pokud hra například crashne, můžou organizátoři vyhlásit vítěze na základě:
Rozdíl goldů mezi týmy větší jak 33%.
Rozdíl mezi zničenými nebo stojícími turretami je 7 nebo více.
Rozdíl ve zničených nebo stojících inhibitorů je 2 a více.
Rozdíl mezi živými nebo mrtvými championy je 4 a více.
Komunikace
Hráči mají povinnost se dostavit na discord 10 minut před turnajem do místnosti obecné, kde jim budou zděleny podrobnosti k zápasu.
Komunikace probíhá mezi členy týmů výhradně přes discord , a to na serveru The GT Tournament v příslušných roomkách, kam budete přeřazeni.
V in-game chatu, lobby chatu a champ select chatu je povoleno psát zprávy.
Je zakázáno psát urážlivé, nevhodné i zprávy s úmyslem soupeře naštvat nebo vyhrožování.
To se vztahuje i na zprávy „EZ“, „?“, „cy@“, atd.
Organizátoři
Vyhrazují si právo zasahovat do zápasu (např. nařídit pauzu).
Rozhodnout spor mezi hráči.
Přerušit nebo ukončit hru.
Diskvalifikovat tým na základě porušení pravidel nebo obecných pravidel chování.
Rozhodovat o výsledku zápasu.
Tato stránka vyžaduje Přihlášení, přihlašte se prosím zde.