Hra: Assetto CorsaHra: Dota 2Hra: Counter-Strike 2Hra: MinecraftHra: League of legendsHra: Rainbow Six: SiegeHra: Rocket LeagueHra: Valorant

League of legends

Registrace: již brzy

Pravidla

Týmy

  • Podle počtů týmů organizátoři vyhlásí formát zápasů, a to:
    • Bo5 nebo Bo3 nebo pouze jeden zápas (možnost knock out stagů).
  • Tým se sestává z 5 hráčů, je možnost nahlášení náhradníků.
    • Lidé, kteří nejsou přihlášeni jako součást týmu (náhradníci včetně) se nesmí zúčastnit turnaje.
  • Každý tým musí vyhlásit svého zástupce, kapitána.
  • Každý tým musí poskytnout svá skutečná jména a in-game nicky všech hráčů i náhradníků, které budou zveřejněna na startovní listině.
  • Složení týmu se nesmí změnit po datu stanoveném organizátory z řad SPGT.
  • Jméno týmu nesmí být ofenzivní a urážlivé a nevhodné. Právo o tomto rozhodovat si vyhrazují organizátoři.

Hráč

  • Nahlášené jméno se od doby nahlášení až do vyhlášení výsledků nesmí změnit.
  • Jméno nesmí být ofenzivní a urážlivé a nevhodné. Právo o tomto rozhodovat si vyhrazují organizátoři z řad SPGT.

Hra

  • Champ select začíná, jakmile kapitáni obou týmů hlasovou nebo textovou formou potvrdí připravenost týmu.
  • Hra se uskutečňuje na mapě summoners rift.
  • Turnajový draft pick s 5ti bany (3+2).
  • Draft bude probíhat na stránkách: https://draftlol.dawe.gg (z důvodu že né všichni mají všechny champy).
  • Hráči jsou povinni se seřadit v normálním LCS pořadí (top, jungle, mid, bot, support).
  • Blue a Red strana je před bitvou náhodně vybrána a potom se střídá.
  • Hra je ukončena vítězstvím jedné strany pokud:
    • Je zničen nexus některého z týmů.
    • Kapitulace jednoho z týmů (od 15. minuty).
    • Kapitán týmu vyhlásí kapitulaci týmu organizátorům (V jakýkoliv čas).
  • Pokud bude hra stagnovat (bude dlouho rovná) bude přerušena a vítěz bude vyhlášen organizátory na základě statistik.
  • Po hře se výhra mezi organizátory diskutuje a proběhne rozhodnutí o uznání vítězství. Tým, který hru “vyhraje”, nemusí být na základě porušení pravidel uznán za vítěze.
    • Změnit rozhodnutí si organizátoři vyhrazují i jakýkoliv čas po zápasu.
  • Hra se odehrává na EUNE serveru.
  • Exploitování neboli využívání skrytých herních mechanik nebo bugů, které nejsou společností Riot Games ve hře úmyslně je zakázané.
  • Externí programy, které nejsou v rozporu s Riot Games, např.: porofessor, blitz, mobalytics ad. jsou povoleny.

Problémy

  • Pokud se vyskytne problém při loading screen a bude zapotřebí odehrát nový zápas, je povinností obout týmů zvolit si naprosto stejné championy se stejnými schopnostmi a runami. Toto bude kontrolováno a jinak trestáno jako porušení pravidel.
  • Pokud se vyskytne chyba v jakékoliv fázi před-hry (lobby až loading screen) může kapitán nahlásit organizátorům tuto chybu a organizátoři jsou povinni ji řešit například restartem hry.
  • Je možnost se odvolat kvůli chybě hráče na změnu run. Pak je hra restartována. Tato výsada je pouze jedna na celý tým po dobu celého turnaje.
  • Pokud se některý hráč ihned po startu hry nepřipojí hra bude pozastavena do doby, než se do hry připojí všech 10 hráčů.
  • Pokud se hráč nedostaví do lobby nebo do samotné hry ani po 10 minutách čekání bude tým diskvalifikován.
    • Pokud je příčinnou faktor neovlivnitelný, bude zváženo odsunutí zápasu.
  • Hráč může pozastavit hru jen pokud:
    • Se nějaký hráč neúmyslně odpojí.
    • Malfunkce hardwaru nebo samotné aplikace LoL.
    • Chyba vybavení a prostředí (rozbitá židle, událost v domě, která nelze odložit).
    • Zranění nebo jiná kondice (například nutnost si dojít pro léky).
  • Pauza může být pouze 15 minut na tým kvůli chybě daného hráče a 20 minut, pokud je to chyba hry nebo další.
  • Ostatní hráči nesmí zrušit pauzu.
  • Pokud hra například crashne, můžou organizátoři vyhlásit vítěze na základě:
    • Rozdíl goldů mezi týmy větší jak 33%.
    • Rozdíl mezi zničenými nebo stojícími turretami je 7 nebo více.
    • Rozdíl ve zničených nebo stojících inhibitorů je 2 a více.
    • Rozdíl mezi živými nebo mrtvými championy je 4 a více.

Komunikace

  • Hráči mají povinnost se dostavit na discord 10 minut před turnajem do místnosti obecné, kde jim budou zděleny podrobnosti k zápasu.
  • Komunikace probíhá mezi členy týmů výhradně přes discord , a to na serveru The GT Tournament v příslušných roomkách, kam budete přeřazeni.
  • V in-game chatu, lobby chatu a champ select chatu je povoleno psát zprávy.
  • Je zakázáno psát urážlivé, nevhodné i zprávy s úmyslem soupeře naštvat nebo vyhrožování.
    • To se vztahuje i na zprávy „EZ“, „?“, „cy@“, atd.

Organizátoři

  • Vyhrazují si právo zasahovat do zápasu (např. nařídit pauzu).
  • Rozhodnout spor mezi hráči.
  • Přerušit nebo ukončit hru.
  • Diskvalifikovat tým na základě porušení pravidel nebo obecných pravidel chování.
  • Rozhodovat o výsledku zápasu.